Portāls tavai ikdienai un dzīvesstilam 💙💛

Aleksejs, Aleksis
17.Jul.2024
Aleksejs, Aleksis
17.Jul.2024
līdzeklis nopietnības ārstēšanai
Ikdiena Izklaide Veselība

Nopietnība: Kā to mazināt pavisam vienkāršā veidā?

Tevi vai kādu tuvu cilvēku ir pārņēmusi pārlieku liela nopietnība? Neuztraucies, šeit ir daži, padomi, kas var palīdzēt mazināt pārlieku lielo nopietnību. 

Mēģini izpildīt zemāk dotās norādes, un, iespējams, sākot ar šodienu Tava dzīve kļūs daudz priecīgāka…

1. Apsēdies ērti, abas pēdas pilnībā skar grīdu, mugura iztaisnota. Acis var būt atvērtas vai aizvertas.

2. Domā par kautko ļoti patīkamu, kas nes tev prieku un ļauj justies laimīgam.

3. Elpo lēni un vienmērīgi cik dziļi vien vari, atslābini prātu, mēģini atbrīvoties no visām domām. Koncentrējies uz ieelpu un izelpu.

4. Kad esi gatavs, iekārtojies ērtāk krēslā, nospied pogu – “PLAY” jeb “Atskaņot” pogu zemāk redzamajam YouTube video un sāc klausīties koncentrējoties uz ieelpu/izelpu un vienmērīgu elpošanu.

5. Tu dzirdēsi skaņas 1 minūtes garumā, kas atgādinās smieklus, taču šīs skaņas ir mazliet vairāk nekā vienkārši smiekli. Šī ir terapija, kurā tās autors ir iekļāvis spēcīgas, dziednieciskas un enerģiju atjaunojošas frekvences. Šī iespējams kļūs par vienu no Tavām priecīgākajām dienām.

6. Sagatavojies un spied “Play” jeb “Atskaņot” pogu.

7. Skaņas ieraksts beigsies pēc 1 minūtes.

8. Ierakstam beidzoties mēģini izjust pateicību par savu uzlaboto garastāvokli / veselību.

9. Domā un sagaidi, ka šī būs visveiksmīgākā diena tavā mūžā! Dzīve ir radīta lai būtu kā jauks piedzīvojums!Šim mazajam audio ierakstam piemīt spēks atvērt daudzos cilvēkos tā saucamo klauna čakru un novērst ironijas deficītu – pārlieku nopietnību no kuras rodas daudzas mentālas un fiziskas problēmas.

Kāpēc šīs metodes palīdz?

Smiekli ir labs palīgs, kas viegli var mainīt sapīkušu noskaņojum uz pavisam pretēju. Ārsts – kardiologs Dr. Jonathan Fisher atzīst, ka smiekli uzlabo cilvēka kopējo labsajūtu un arīmentālo veselību. Smiekli var palīdzēt arī atgriesties pie veselīgas mentālās sajūtas, ja piedzīvots kāds īpaši satraucošs atgadījums. Ja spējam sevi uztvert mazāk nopietni un dažreiz arī pasmieties par sevi, tas ļauj uztvert visu dzīvē notiekošo vieglāk un aiztaupa trauksmi, depresiju un citas negatīvas sajūtas. Mentālā veselība, tā pat kā fiziskā veselība, nav mazsvarīga, jo ietekmē organisma kopējo stāvokli, tāpēc neaizmirsīsim parūpēties arī par to.