fbpx

Sīrups.lv

Padomi tavai ikdienai un dzīvesstilam 💙💛

Elma, Elna, Menarda
30.Sep.2022
Elma, Elna, Menarda
30.Sep.2022
vitamīni
Ikdiena Veselība

Kā atcerēties lietot vitamnīnus?

Vitamīnu priekšrocības ir nenoliedzamas. Tomēr vēlamos veselības mērķus tie palīdz sasniegt tikai tad, ja atceries tos lietot pastāvīgi. Ja atcerēšanās lietot vitamīnus tev sagādā grūtības, izmēģini šos trikus. Izveidojot rutīnu, kas palīdz atcerēties tos lietot katru dienu, iegūsi maksimālu labumu. Un, protams, šie padomi darbojas ar jebkāda veida uztura bagātinātājiem.

Uzstādi modinātāju telefonā

Tev taču telefons ir līdzās vienmēr, vai ne? Uzstādi modinātāju katru dienu noteiktā laikā, pirms vai pēc brokastīm jeb brīžos, kad jāiedzer vitamīni. Kad modinātājs pārtrauks zvanīt, tev vairs nebūs attaisnojuma nelietot uztura bagātinātājus.

Vitamīnus turi savā redzes lokā

Populārais teiciens ‘’prom no acīm, prom no prāta’’ attiecas arī uz vitamīniem. Ja vēlies atcerēties tos lietot, glabā acīmredzamā vietā, piemēram, uz palodzes, nakts skapīša, virtuves letes utt. Tas strādās kā tiešs atgādinājums tev.

Iegādājies vitamīnu organizēšanas kastīti

Nedēļas sākumā velti laiku vitamīnu organizēšanai pa dienām tai paredzētā kastītē. Kāpēc? Var gadīties, ka tad, kad visa nedēļa būs ļoti aizņemta, aizmirsīsi tos lietot. Tāpēc lielisks palīgs ir tablešu organizators – vajadzīgie vitamīni vienmēr būs pa rokai un nevajadzēs tērēt laiku to meklēšanai. Ja tu lieto uztura bagātinātājus vairākas reizes dienā, vari iedalīt tos priekš brokastīm, pusdienām un vakariņām.

Iegādājies vairākus vitamīnu iepakojumus

Cik daudz reižu tu esi izgājis ārā no mājām, lai konstatētu, ka esi aizmirsis paņemt līdzi vitamīnus? Lai izvairītos no vitamīnu trūkuma, iegādājies vairākus iepakojumus un turi vienu savā somā vai portfelī, otru darba galdā un trešo mājās.

Izmanto līmlapiņas

Izmanto līmlapiņas, lai novietotu atgādinājumus vietās, kur tās visticamāk redzēsi, piemēram, uz vannas istabas spoguļa, ledusskapja vai kafijas automāta. Lai šis triks darbotos, izvēlies vietu vai telpu, kuru apmeklē katru dienu, tāpēc esi radošs!

Iesaisti kādu cilvēku

Palūdz kādam ģimenes loceklim vai draugam atgādināt par vitamīnu lietošanu, piemēram, saņemot ikdienas īsziņu. Tavi tuvākie vēlas, lai tu būtu vesels. Tāpēc viņi, visticamāk, būs gatavi uzņemties šo darbu, lai tu būtu atbildīgs par sevi.

Savā ikdienā piesaisti vitamīnu lietošanu

Vai tev ir kāds būtisks uzdevums, ko veic katru dienu? Neatkarīgi no tā, vai dzer rītu kafiju vai tīri zobus, pirms šī uzdevuma veikšanas tev ir jāuzņem vitamīni. Drīz tas kļūs par ieradumu, par kuru pat neaizdomāsies. 

Izmanto tiešsaistes kalendāru

Ja nepatīk modinātāja funkcija un daudz laiku pavadi pie datora vai telefona, iestati tiešsaistes kalendāru. Tas nosūtīs brīdinājumu uz tavu datoru, telefonu vai e-pastu, lai atgādinātu par vitamīnu lietošanu. Pat ja būsi darbā, tu neaizmirsīsi šo svarīgo dienas uzdevumu.

*Raksti Sirups.lv ir paredzēti tikai informatīviem un izglītojošiem mērķiem, tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu. Vienmēr konsultējieties ar ārstu, ja Jums rodas jautājumi par veselības stāvokli.

Seko

Pievienojies mums Telegram grupā! Seko un diskutē.

  • Veselīgas uzkodas: 5 recepšu idejas

    Brīžos, kad enerģijas līmenis ir zems, un kāre ir augsta, var rasties grūtības izdarīt veselīgu izvēli, jo vienmēr pastāv iespēja veikt ātrus risinājumus. Vērts zināt, ka neveselīgas pārtikas patēriņš ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ tavu ikdienu nomāc nogurums un galvassāpes. Lai šādas situācijas mazinātu, mēs Tev esam sagatavojuši 5 Ziņa Veselīgas uzkodas: 5 recepšu idejas vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • Psihoterapija: Vai psihoterapeits var palīdzēt?

    Mūsu dzīvi veido lēmumi, sākot ar to, ko ģērbties no rīta, ko ēst brokastīs, un beidzot ar svarīgiem lēmumiem, kas varētu neatgriezeniski ietekmēt mūsu dzīvi. Ir iespējami gan pozitīvi, gan negatīvi rezultāti. Rezultātā ir izdevīgi, ja dzīves atslēgas brīžos cilvēks nemēģina rast risinājumus pats, bet gan strādā ar profesionālu palīgu. Ziņa Psihoterapija: Vai psihoterapeits var palīdzēt? vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • Pneimonija: Ko darīt, kad plaušām grūti izveseļoties?

    Pneimonija ir viena no plaušu slimībām, no kuras izārstēties var nebūt tik vienkārši. Anitu vairākas nedēļas mocīja krampji, taču antibiotikas un citas zāles viņai nepalīdzēja sasniegt tik ļoti gaidīto atveseļošanos. Kad viņai tika veikta plaušu datortomogrāfija, viņa atklāja atkārtotā klepus patieso avotu. “Mana ģimenes ārste sākotnēji uzskatīja, ka tas ir vīruss, Ziņa Pneimonija: Ko darīt, kad plaušām grūti izveseļoties? vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • Vitamīni un uztura bagātinātāji: Kā tie ietekmē sievietes auglību?

    Kā vitamīni un uztura bagātinātāji ietekmē auglību? Embrionālajā periodā olšūna, kas ir sievišķīgākā un lielākā sievietes ķermeņa šūna, sāk radīt embrijus. Tāpēc olas izdzīvo visu, kas jāpārdzīvo mammai. “Viss, kas nonāk mūsu organismā, ļoti tieši ietekmē olšūnu veselību,” stāsta ginekoloģe Gita Rutasa. “Cigarešu dūmi, lietotas narkotikas, piesārņots pilsētas gaiss, sēdošs Ziņa Vitamīni un uztura bagātinātāji: Kā tie ietekmē sievietes auglību? vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • D vitamīns samazina risku saslimt ar elpošanas ceļu slimībām

    D vitamīns samazina astmas un elpceļu slimību risku par 50%, liecina Cochrane Collaboration, pasaulē pazīstama pētniecības organizācija, kas sastāv no neatkarīgiem zinātniekiem, ārstiem un veselības aprūpes speciālistiem, kuri rūpīgi analizē un apstiprina pētījumu datus un testu rezultātus. Profesors Adrians Martino no Karalienes Marijas universitātes atzīmēja, ka atklājumi, kas demonstrēja D Ziņa D vitamīns samazina risku saslimt ar elpošanas ceļu slimībām vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

    LEAVE A RESPONSE

    Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.