fbpx

Sīrups.lv

Padomi tavai ikdienai un dzīvesstilam 💙💛

Elma, Elna, Menarda
30.Sep.2022
Elma, Elna, Menarda
30.Sep.2022
iedvesma
Dzīvesstils Ikdiena

Kad nav iedvesmas… Kur to smelties?

Mēs visi reizēm jūtamies neiedvesmoti, iespējams, iesprūduši nebeidzamā vāveres ritenī. Bet! Labā ziņa ir tā, ka šī ir ikviena cilvēka dabiska radošā procesa daļa, ar ko cīnās katrs. Nākamreiz, kad būsi iestrēdzis radošajā zonā, izlasi veidus un iespējas, kur doties un ko darīt, lai gūtu iedvesmu.

Smelies iedvesmu dabā

  1. Dodies garā, mierīgā pastaigā, uz brīdi zaudē laika izjūtu.
  2. Meditē vai praktizē jogu parkā.
  3. Vēro savu mājdzīvnieku dabā un mēģini līdzināties sava mīluļa rotaļīgumam.
  4. Izmantojot fotokameru vai telefonu, fotogrāfē visu, kas tev šķiet skaists.
  5. Praktizē dziļu elpošanu, klausoties dabas skaņās.
  6. Ja esi radoša personība, uzzīmē ainu, kas atrodas ārpus tava loga.
  7. Skaties video par pasauli, lai izbaudītu okeānu, mežu, džungļu un alu skaistumu.
  8. Izskati dabas fotogrāfijas, kas pieejamas internetā

Smelies iedvesmu internetā

  1. Ja izmanto lietotni twitter, meklē tvītus ar tēmturi #iedvesma.
  2. Publicē iedvesmojošu videoklipu vai dalies ar to savos soc.tīklos, un vēro, kādas sarunas izvēršas komentāru sadaļā, iesaisties.
  3. Lasi blogus, ko sarakstījuši cilvēki, kuri pārvarējuši dažādas  grūtības.
  4. Pievienojies forumiem, piemēram, lietotnē facebook, lai atrastu kādu cilvēku, ar kuru jums ir līdzīgi/kopīgi izaicinājumi.
  5. Meklē iedvesmojošus citātus, piemēram, google, pinterest, tumblr utt.
  6. Sāc rakstīt blogu – dalies ar savām emocijām, domām.
  7. Noskaties iedvesmojošas runas youtube vai klausies spotify podkāstus.
  8. Izmantojot  facebook, atrodi jaunas iedvesmas lapas, kurām sekot.

Smelies iedvesmu iespējās

  1. Izmēģini kaut ko tādu, par ko vienmēr esi domājis, ka neesi spējīgs izdarīt, kaut arī gribētu.
  2. Apgūsti kaut ko jaunu, piemēram, fotogrāfēšanu, gleznošanu, rakstīšanu, dzejošanu, sportošanu, adīšanu – jebko! Ļauj sev aizmirst par laika ierobežojumiem.
  3. Izveido sarakstu jeb bucket list ar visām lietām, ko tu vēlētos izdarīt savas dzīves laikā.
  4. Uztaisi vīzijas dēli jeb vision board, balstoties uz iepriekš minēto sarakstu, taču izmantojot attēlus, citātus utt.
  5. Padomā par problēmām, ar kurām šobrīd saskaries – definē iespējamos risinājumus.
  6. Iesniedz CV savam sapņu darbam, nevis pieņem, ka nevari to iegūt!
  7. Apmeklē konferences vai lekcijas, lai izjustu saikni ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem.
  8. Izlasi vismaz 20 veidus, kā atvērt savu pasauli jaunām iespējām, un izvēlies vienu, ko izmēģināt jau šodien!

Smelies iedvesmu cilvēkos

  1. Katram, kuru to šodien satiec, pajautā, par ko viņi ir pateicīgi.
  2. Palūdz kādam pastāstīt, ko viņš dzīvē mīl visvairāk, un vēro, cik dedzīgi viņš dalās ar savu aizraušanos.
  3. Aprunājies ar vecākiem un pajautā, kāds tu biji bērnībā? Atceries, kas toreiz tev šķita nozīmīgs.
  4. Pievienojies dažādām cilvēku organizācijām, kas pozitīvi ietekmē pasauli,
  5. Izlasi iedvesmojoša cilvēka autobiogrāfiju.
  6. Klausies mūziku, kas tevi iekustina – padomā par to, ko dziesmas autors juta, kad to uzrakstīja.
  7. Pavadi laiku ar bērniem un redzi pasauli caur viņu acīm.

Smelies iedvesmu sevī

  1. Atvienojies no apkārtējās vides, un sāc rakstīt dienasgrāmatu, vai piezīmju bloku, kurā apraksti savas sajūtas un emocijas.
  2. Uzsāc veselīgu ieradumu, kas var mainīt tavu dzīvi uz labo pusi jau šodien!
  3. Dod sev dienu atpūtai, neko nedarot, izņemot praktizējot lietas, kas tev patīk.
  4. Izmēģini kaut ko jaunu, kas ir ārpus tavas komforta zonas.
  5. Izpaud sevi radoši tā, kā vēl nekad neesi darījis, piemēram, sāc gleznot un novēro, kas ienāk tavā prātā un sirdī.
  6. Atskaties uz pagātnes ierakstiem, video, fotogrāfijām – izbaudi to otrreiz.
  7. Dziedi dušā, ieliekot visu savu sirdi dziedājumā, un atbrīvojot savas sajūtas caur mūziku.
  8. Atrodi sevī tās stiprās puses, ko tu redzi citos cilvēkos.
  9. Atbrīvojies no kaut kā, kas tavai dzīvei nepiedod pievienoto vērtību.
  10.  Pārdomā visu, ko esi iemācījies un paveicis – kā tas veicis pozitīvas pārmaiņas sevī?

*Raksti Sirups.lv ir paredzēti tikai informatīviem un izglītojošiem mērķiem, tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu. Vienmēr konsultējieties ar ārstu, ja Jums rodas jautājumi par veselības stāvokli.

Seko

Pievienojies mums Telegram grupā! Seko un diskutē.

  • Veselīgas uzkodas: 5 recepšu idejas

    Brīžos, kad enerģijas līmenis ir zems, un kāre ir augsta, var rasties grūtības izdarīt veselīgu izvēli, jo vienmēr pastāv iespēja veikt ātrus risinājumus. Vērts zināt, ka neveselīgas pārtikas patēriņš ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ tavu ikdienu nomāc nogurums un galvassāpes. Lai šādas situācijas mazinātu, mēs Tev esam sagatavojuši 5 Ziņa Veselīgas uzkodas: 5 recepšu idejas vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • Psihoterapija: Vai psihoterapeits var palīdzēt?

    Mūsu dzīvi veido lēmumi, sākot ar to, ko ģērbties no rīta, ko ēst brokastīs, un beidzot ar svarīgiem lēmumiem, kas varētu neatgriezeniski ietekmēt mūsu dzīvi. Ir iespējami gan pozitīvi, gan negatīvi rezultāti. Rezultātā ir izdevīgi, ja dzīves atslēgas brīžos cilvēks nemēģina rast risinājumus pats, bet gan strādā ar profesionālu palīgu. Ziņa Psihoterapija: Vai psihoterapeits var palīdzēt? vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • Pneimonija: Ko darīt, kad plaušām grūti izveseļoties?

    Pneimonija ir viena no plaušu slimībām, no kuras izārstēties var nebūt tik vienkārši. Anitu vairākas nedēļas mocīja krampji, taču antibiotikas un citas zāles viņai nepalīdzēja sasniegt tik ļoti gaidīto atveseļošanos. Kad viņai tika veikta plaušu datortomogrāfija, viņa atklāja atkārtotā klepus patieso avotu. “Mana ģimenes ārste sākotnēji uzskatīja, ka tas ir vīruss, Ziņa Pneimonija: Ko darīt, kad plaušām grūti izveseļoties? vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • Vitamīni un uztura bagātinātāji: Kā tie ietekmē sievietes auglību?

    Kā vitamīni un uztura bagātinātāji ietekmē auglību? Embrionālajā periodā olšūna, kas ir sievišķīgākā un lielākā sievietes ķermeņa šūna, sāk radīt embrijus. Tāpēc olas izdzīvo visu, kas jāpārdzīvo mammai. “Viss, kas nonāk mūsu organismā, ļoti tieši ietekmē olšūnu veselību,” stāsta ginekoloģe Gita Rutasa. “Cigarešu dūmi, lietotas narkotikas, piesārņots pilsētas gaiss, sēdošs Ziņa Vitamīni un uztura bagātinātāji: Kā tie ietekmē sievietes auglību? vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

  • D vitamīns samazina risku saslimt ar elpošanas ceļu slimībām

    D vitamīns samazina astmas un elpceļu slimību risku par 50%, liecina Cochrane Collaboration, pasaulē pazīstama pētniecības organizācija, kas sastāv no neatkarīgiem zinātniekiem, ārstiem un veselības aprūpes speciālistiem, kuri rūpīgi analizē un apstiprina pētījumu datus un testu rezultātus. Profesors Adrians Martino no Karalienes Marijas universitātes atzīmēja, ka atklājumi, kas demonstrēja D Ziņa D vitamīns samazina risku saslimt ar elpošanas ceļu slimībām vispirms redzēta Fitnesa Ziņas.

    LEAVE A RESPONSE

    Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.